Mikias Habtish

Du lever bara en gång

Öl eller Drink ??

Kategori: Allmänt

Varför dricker folk öl för???  det smakar bajs, luktar äckligt, man rapar hela jävla tiden, man får en ölmage, helt enkelt billigt skit.

min teori är, bara för att det är billig fylla, inte för att det smakar bra eller för att det är gott, utan för att man inte har pengar till nåt godare än öl, alla som säger "jag älskar öl" eller "man måste lära sig och gilla öl"  fuck det, en gång i tiden så hade du inte pengar och ville bli full och DU köpte då öl, hade du haft pegar så hade du aldrig köpt öl utan kanske en drink,cider,cava, champange what ever men inte öl,   allt handlar om pengar.
ÖL ÄR INTE GOTT

Jag skriver inte det här inläget för att jag själv har massa pengar och säger att jag är stenrik och att jag kan kasta pengar, har bara haft den här diskutionen 100 miljontals gånger med folk , och har aldrig fått EN bra förklaring till att öl är gott.
 
Ikväll blir det A$AP ROCKY  Afterparty på klubb Nivou, Tornado Boking har gjort det igen, och OM det ska festas
 
#HappyFace

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ganska ignorant tankegång.

    2013-06-13 | 09:21:15
  • Beck säger:

    Vill man bli redløs billigt, som du implicit påstår, så ær væl en flaska sunkigt smuggel att rekommendera? Drack inte en droppe øl de førsta åren men uppdagade den ljuva smaken av øl senare och tycker lika mycket om den idag, liksom ett gott vin, eller en røkig whiskey. Champagne och cider dærimot kan jag bara inte dricka men ser inte ner på folk som tycker det ær gott, varfør skulle jag.

    Varfør øl ær gott? Seriøst, ær du efterbliven? Stæll dig sjælv frågan varfør vissa giller en sak medans andra inte. Gæller ju allt från att vissa hatar fisk till andra tycker det ær guds gåva till mænniskan. Finns de som gillar mørk choklad andra inte, kan det inte vara så med øl med enligt dig? Vissa gillar det andra inte.

    Svar: beck: Jag ser verkligne inte ner på folk, bara en enkel fråga. :D
    Aka Lloyd Aka partysvensk Aka galen Aka Nörd Aka Big king Aka big baller Aka Mafia

    2013-06-13 | 10:37:29
  • Mr.Jazz säger:

    Beck säger vettiga saker. Enkelt!
    Nu från mitt perspektiv. Som diabetiker så är en hel kväll av öldrickande katastrof! Tänk på att i en 33cl öl finns det kalorier som motsvarar upp mot 13 sockerbitar.. Öl mage någon? Kör själv stenhårt på whiskey o rött vin men en öl är inte helt fel ibland :)

    2013-06-13 | 17:09:45
  • Karl säger:

    Seriöst du är ju bara dum i huvet!
    Inte bara nog med att du tror du är något spec din äckliga lilla mediahora du ser också ner på folk även om din ärthjärna inte har förstått det
    Förstår varför du inte vågar visa ditt smuttsiga ansikte på några bilder...
    snälla gör oss alla en tjäns, skjut dig själv!

    2013-06-13 | 18:30:05

Kommentera inlägget här: