Mikias Habtish

Du lever bara en gång

Upp och ner

Kategori: Allmänt

Tja tja bloggen !!!
jag vet att jag suger på att uppdatera bloggen, det händer så mycket, sen så blir jag för full, glömmer bort och dagen efter är jag heeeeeelt förstörd. Nu låter jag som värsta alkolisten, men så är det ju inte, gillar att ha kul och blir bjuden till massa fester och då kan det bli lite för mycket av det goda :))

så vad har jag gjort denne helg??
Vi börjar med lördagen så jobbade jag ute på en lanserings fest ute på bygdöy "My alter ego" (som för övrigt har sjukt snygga väskor) skiiiiiit kul, jävligt stekit var det, dom hade champangen Veuve Clicquot som välkomstdrink å det var bara massa "näsan upp i vädret folk".  Sen så rörde jag mig till mitt vanliga jobb, vilket är Bartending på nattklubben Seeds, som är mer känt som "Fugazi"
fullt hus å bra stemning :D

Söndagen skulle va en lugn dag, då jag bara skulle på bio med Benjamin, Moa, Viktoria, Therese, Johanne och Wael. å raka vägen hem ( såg på Fast 6) men slutade med fylla på Lawo ute, med Benjamin och tvillingarna Chalotte å Marthe. Sjukt bra stemning  å gött sällskap :)

I måndags hade jag premiär för mitt koncept "Happy Monday" som kommer att köras den första måndagen i månaden på nattklubben OAK. Måndagen som var blev ju en riktig succé och det kommer bara att bli bättre å bättre :)) # happy face.

Är inte den personen som går på bio så ofta, gillar hellre å mysa hemma å Chilla med en brud, men blev lurad av grabbarna så då blev det bio igen :D  med Charlie,Patrick,Fabio,Hio,Lipp,Mikael, Jeannet och Firoza. Då vi skulle se på Hangover 3, vi satte oss i fel sal och missade första 15min. 
Så om någon ska se den igne så hojta till, ser den gärna igen :D 

Idag Onsdag så ska min kompis Arif aka Phil.T Rich uppträda på klubb Nivou längtar till å se detta :)) fast han är min vän så är jag Big fan av han. 
 
bilder från Lördagens event ute på bygdøy
 
bilder från premiären  för Happy Monday
 


vi ses om inte så länge kära blogg 
 
#puuuum

Kommentarer


Kommentera inlägget här: