Mikias Habtish

Du lever bara en gång

Dag 1 i Dubai

Kategori: Allmänt

Vem försökte jag egentligen lura när jag själv trodde att jag skulle komma förbi passkontrollen utan några problem med mitt svenska pass hmmm..., SJÄLVKLART så skulle jag få gå igenom alla varenda kotroll som finns. först ett vanligt passkotroll, fair enough det måsta alla göra, men att scana min väska 3 gånger sen öppna väskan och å kontrollera den, inte nog med det självklart så ska dom scana min kropp 2 gånger, första intrycket va nog inte så bra. Men denna dagen har vart skiiit kul får se lite av Dubai´s finna bygnader, har en lite ruten kamera så gör allt för att kunna ta lite bra bilder, men det kommer snart, som min mamma sa en gång i tiden "den som vätar på nått gott väntar aldrig för länge" :D
tur att man har en vän som Kajsa som checkar in en hela tiden :P live uppdate :D
 
 
Tar lite bilder från Google, men så ser det ut!!
 
 
#Live Like We Die Young
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: