Mikias Habtish

Du lever bara en gång

DUBAI !!!!!!

Kategori: Allmänt

Äntligen!!!  nu har dagen jag har längtat så länge efter kommit, just nu känner jag mig som en 6-åring och det är lördag, hmmm.. vad kan det vara som en 6-årig vill ha på en lördag, godis var det ända man vill ha då och så känns det i min kropp just nu eller kanske.... nästan som att det är domedagen och alla står framför gud och man ska nu få vetta om man ska till himlen eller helvetet, bara att jag redan vet svaret, jag ska till himlen :D
så snäll som jag är, like an angel hahaha,  får se om man vågar hitta på nå hyfs eller om bara ska vara snäll mot araberna :P Dubai är ju som dagens fotbolls lag, köpt med bara pengar!!
 
jaja följ med mig på min resa i Dubai, kommer bli  INSANE!!!
 
 
 
 
 
 
glöm inte den 24Nov på Kklubb Sawol, kommer bli packt smackt :D
 
#Money is everything

Kommentarer


Kommentera inlägget här: