Mikias Habtish

Du lever bara en gång

HJÄLP MIG!!!!

Kategori: Allmänt

För nån vecka sen så fick jag följa med BAWS crew och ta lite photo shots och vara med på Lydverket som gick på Nrk för ca 1v, va skit kul, är fortfarande ganska ny på den här blogg grejjen men jag ska ändra profil bild och  sånt mycket mer kommer fram över :D
Nu ska jag bjuda lite på mig själv så här har ni några bilder på mig :D
vore kul om ni kunde hjälpa mig och välja vilken bild jag ska ha som profil bild genom att komentera och skriva 1,2,3,4,5,6 den bilden kommer KANSKE bli min profil bild, MEN HJÄLP MIG PLEEEEZZZZZZZZ!!!!!!




#LLWDY (Live Like We Die Young)

Kommentarer

  • YonasPunktSe säger:

    kör hårt på nr 4 broshan

    2012-10-18 | 23:31:26
  • Anonym säger:

    1an helt klart

    2012-10-19 | 00:01:20
  • Anonym säger:

    NUMBER ONE BABY! without a doubt.

    2012-10-22 | 15:46:28

Kommentera inlägget här: